Trwa ładowanie proszę czekać ...

Sposób na zdrowie – picie świeżych soków. Część pierwsza

28 sierpnia 2016

Zdecydowana większość produktów spożywczych, których potrzebujemy do przygotowania posiłków dostępna jest w każdym sklepie spożywczym.

Łatwo więc zapominamy, że żywność mało przetworzona jest o wiele bardziej zdrowa od półproduktów, czy gotowej żywności. Oczywiście samodzielne przygotowanie potraw wymaga od nas większego wysiłku niż tylko zdjęcie gotowego produktu z półki. Wysiłek, jaki włożymy w samodzielne przygotowanie świeżo wyciśniętego soku bardzo szybko jednak odczujemy na własnej skórze. Będzie to skutek niezwykle pozytywny dla naszego zdrowia. Nie da się porównać wartości odżywczych świeżo wyciśniętego soku z tym, co zawierają gotowe soki ze sklepu. (http://sklep.puregreen.pl/hurom)

Jakie zalety ma świeżo wyciśnięty sok owocowy lub warzywny?

Jedną z największych zalet takich soków to duża ilość składników mineralnych i witamin. Bez nich prawidłowe funkcjonowanie organizmu ludzkiego nie jest możliwe. Świeżo wyciśnięte soki zawierają wyłącznie naturalne składniki, nie zawierają żadnych sztucznych dodatków, nie ma więc żadnych wątpliwości, że są stuprocentowo zdrowsze od kupnych. Samodzielnie przygotowany sok da nam pewność, że nie zawiera on nawet śladowych ilości szkodliwych dla naszego zdrowia substancji.

Wyciskając sok sami zadecydujemy, w jakich proporcjach połączymy w nim różne warzywa i owoce

Uzyskamy więc smak sok taki, który nam najbardziej odpowiada pod względem nie tylko wartości odżywczych, ale także i smakowych. Ilość możliwych połączeń jest nieograniczona. Pijąc świeżo wyciśnięty sok przywrócimy równowagę kwasowo-zasadową naszego organizmu, wzmocnimy jego układ odpornościowy, usuniemy szkodliwe produkty przemiany materii i zatruwające go toksyny.

Jeśli będziemy pić naturalne soki regularnie stracimy nadmierne kilogramy, wyleczymy lub zapobiegniemy wielu chorobom. Zwróćmy uwagę, że pijąc soki zjemy więcej warzyw i owoców, tym samym nasz organizm o wiele szybciej otrzyma niezbędne mu składniki odżywcze. W postaci soków składniki te są łatwiej przez organizm przyswajane, a na ich strawienie nasz układ pokarmowy zużyje znacznie mniejszą ilość energii niż wtedy, gdybyśmy spożywali je w stanie surowym lub poddane obróbce cieplnej. Do tego wcale nie są one drogie ani czasochłonne w przygotowaniu.